donderdag 18 augustus 2011

Een A-traditionele kerstkaart




Voor de challenge van Christmas Challenges met sketches heb ik een A-traditionele kerstkaart gemaakt, dat wil zeggen dat ik niet de gebruikelijke kleuren rood en groen heb gebruikt maar turquoise en oranje. Het achtergrondpapier is van het blok "Christmas Joy" van First Paper Edition, verder heb ik gebruik gemaakt van een Creatable van Marianne Design, netlint met goud, een parelpen en de stempel is van Magnolia. Ik ben best tevreden met het resultaat...





5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en dank je wel voor je deelname aan CCWS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch is die mooi geworden ,leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Cindy, ik houd wel van andere kleuren op een kerstkaartje. Ik wil je nog wel even vragen of je ons blog zou willen linken in je blogpost. Een van de regels van het huis, snap je?! Bedankt voor je deelname en succes bij de prijstrekking.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy, ik heb je een emailtje gestuurd met de uitleg over het linken. Succes!!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is gelukt zie ik, hartstikke goed. Dank je wel!

    Groetjes weer...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy