zondag 14 augustus 2011

Magnolia Black & White, wat een uitdaging!

De opdracht voor de challenge van Magnolious was met maken van een black & White kaart of monochrome. Ik vond dit een hele uitdaging om maar met zo weinig kleuren een kaart te maken. Voor het accent heb ik er verder rood in verwerkt, dat steekt mooi af vind ik zelf. Ik heb de magnolia uitgestanst met een spellbindermal, verder heb ik rood lint gebruikt en een creatable van Marianne Design waardoor het lint is gewezen. Verder heb ik, met dank aan mijn moeder, bloemetjes gebruikt die gemaakt zijn met de floral ponsen van Nellie Snellen. Het achtergrondpapier is uit het Weddingblok van Kars. Deze kaart ga ik dus insturen voor de challenge van Magnolicious. Ben benieuwd naar jullie commentaar.....

1 opmerking:

  1. Sweet and cute card. Thank you so much for joining us at Magnolia-licious Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy