zondag 14 augustus 2011

Van harte .....

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van It's a Magnolia Challenge. De opdracht was om een kaart te maken met hartjes. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny, de harten zijn uitgestanst met een mal van Nellie Snellen. Verder heb ik de kaart versierd met hotfixhartjes en heb ik de stempel nog wat glimmender gemaakt met Stickles. Dat geeft altijd een leuk effect vind ik. Verder heb ik nog roze ribbellint gebruikt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. dank je wel voor je bijdrage aan IAMC.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk zeg

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy