zondag 4 september 2011

Kaart van harte

Ik heb er weer eens voor gekozen om een kaart in te kleuren met Derwentpotloden. Het is een verjaardagskaart geworden die ik ga insturen voor de de challenges van alles met en over kleuren met Derwent. Ik vind de kaart wel heel schattig geworden. Ik heb verder gebruik gemaakt van nestabilities, een swirl van Marianne Design en het achtergrondpapier, ik zou niet meer weten van wie dat is, dat heb ik al zo lang. De blaadjes zijn gemaakt met een Floral Pons van Nellie Snellen

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart is het geworden, bedanktvoor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart, zeg. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met de Derwent challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy