zondag 4 september 2011

Kerstkaart met schattig engeltje

Zo langzamerhand wordt het weer tijd om met de kerstkaarten te beginnen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Just Magnolia. De opdracht is "Anything goes, met toevoeging van cirkels". Deze cirkels heb ik gemaakt met Nestabilities van Spellbinders. De cirkel heb ik versierd met hotfixstenen en aan de strik heb ik een ijsster gehangen. Tegenwoordig gebruik ik voor het maken van de strikken de Bow Easy. Dit is echt een uitkomst. Deze Bow Easy is o.a. verkrijgbaar bij Stampingcorner. Dit handige ding is voor mij een echte uitkomst. Je krijgt er schitterende strikken mee! Het achtergrondpapier is weer uit één van de blokken van de Action. Verder is de magnoliastempel nog versierd met mijn favoriete stickles voor het feestelijke effect.

2 opmerkingen:

  1. Hi sweetie this is gorgeous love this image, fab colours too,thanks for joining us at JM/HS hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy