zondag 4 september 2011

Kerstkaart voor Christmas Challenges with sketches

Met deze kaart wil ik meedoen aan de Challenge van Christmas Challenges (with sketches). Deze keer heb ik geen stempel van Magnolia gebruikt, maar een stempel van Bildmalarna. Ik heb de kaart uitgewerkt volgens de opgegeven sketch. De kaart is ingekleurd met Copics. Verder heb ik gebruik gemaakt van spellbinders voor de sentiment en hotfixsteentjes. Het achtergrondpapier is van de Action. Vorige week was er een fantastische aanbieding van achtergrondpapier van Studio Light. Heel mooi papier met glittereffect. Jullie begrijpen het al.... Ik heb gelijk alle verschillende blokken ingeslagen...

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Cindy en wat een lieve stempel heb je gebruikt! Leuk dat je meedoet aan de challange bij Christmas Challenges {with sketches}.
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig wat je met de sketch gedaan hebt, leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy