zondag 23 oktober 2011

Happy Haloween

Ik heb ook nog een kaart gemaakt voor Haloween. Ik heb voor de kaart gebruik gemaakt van een nestabilitie en die vervolgens versierd met kleine pompoenlovertjes. De gesp en het randje om het tekstkader heb ik versierd met liquid applique in geel en oranje. Deze liquid applique is niet alleen te koop in het wit voor de sneeuw, maar ook in andere kleuren. Deze kun je kopen bij Create4fun. Tilda is ingekleurd met Copic Markers. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
* simply Magnolia
* the Dutch Magnolia Chickies

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje, fijn dat je meedoet met de Challenge bij DMCC. Veel succes

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Cindy. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy