zondag 30 oktober 2011

Hoping you have a wonderful Christmas

De dagen worden korter en het is al vroeg donker, echt het perfecte seizoen om kerstkaarten te maken. Op deze kaart heb ik één van mijn favoriete stempels van Magnolia verwerkt. Het afdrukje is ingekleurd met copic markers en verder heb ik gebruik gemaakt van stickles (frosted lace). Het papier is van My Minds Eye (lost and found christmas) en verder heb ik nog wat lint gebruikt en een mooie grote bloem. Met deze kaart wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* christmas challenges with sketches;
* The Ribbon Girls Challenge (Jingle all the way)

Ik ben zelf tevreden over het resultaat. Ben benieuwd naar jullie reactie....

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een prachtig kaartje. En je afdrukje is zo mooi gekleurd. Leuk dat je meedoet met Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very pretty card, thanks for joining in with the Christmas challenge at the Ribbon Girl. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card Cindy, thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy