zondag 23 oktober 2011

Kerstkaart met een magnoliastempel uit de nieuwe kerstserie

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om zelf weer eens een kaartje te maken. Ik heb gekozen oor een stempel uit de nieuwe Magnolia kerstserie. Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van Christmas Challenges with sketches  en de magnoliacard challenge blog. Ik heb wederom weer het papier van de Action gebruikt. Ik vind dit helemaal geweldig!  De bloemetjes zijn gemaakt met floral ponsen van Nellie Snellen, de rand heb ik geponst met een pons van Martha Stewart en de stempel is een Clear Stamp van Nel van Veen. De sneeuw onder de voetjes heb ik gemaakt met Liquid Applique en mijn heattool. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.... 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje is dit geworden Cindy, hele leuke kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kaartje, Cindy. Het papier, je stempeltje en de bloemen, het past allemaal bij elkaar. Leuk dat je meedoet bij Christmas Challenges {with sketches}.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart, leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, such pretty colours. Thanks for joining us at CCWS and good luck in the prize draw
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej cindy wat een mooi kaartje zeg en toch wat andere kleuren dan normaal dus dat vind ik ook wel verassend
    bedankt voor het meespelen bij www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy