zondag 27 november 2011

Magnoliakaart merry christmas

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van christmaschallenges with sketches en Dutch Magnolia Chickies. Bij the Christmas challenges with sketches moet je volgens een bepaalde sketch werken en bij de Dutch Magnolia Chickies moet je een kerstkaart maken. 


Ik heb gebruik gemaakt van papier van Maja Design en de magnoliastempel is uit de laatste serie. Ik heb Tilda een Tag vast laten houden die ik heb gemaakt met een doohickey van magnolia. Verder heb ik creatables gebruikt voor het maken van de kerststerren die ik helemaal heb versierd met stickles (stardust). De muts van Tilda heb ik beperkt met liquid applique. Verder nog een lintje gebruikt uit mijn eigen verzameling en wat strass-steentjes. Ik ben wel tevreden met het eindresultaat. Zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met veel plezier.



5 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een prachtige kaart. Mooi gekleurd en mooi papier. Leuk dat je meedoet met Christmas Challenges {With sketches}.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lieve kaart ,leuk dat ze dat label vasthoudt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje en bedankt voor het
    meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy