zondag 13 november 2011

Magnoliakaart met zwart/wit rood en grijs

Dit is mijn favoriete stempel van Magnolia. Lekker nonchalant, de opgerolde spijkerbroek en het opgebonden haar. Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met copicmarkers. Het achtergrondpapier is van Kars. De roosjes heb ik zelfgemaakt met een creatables van Marianne Design. De swirl is met een doohickey van Magnolia. Verder heb ik mijn parelpennen weer gebruikt. Magnolia is gestanst met een mulitmal van Nellie Snellen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* de challenge van The Dutch Magnolia Chickies (je favoriete magnoliastempel);
* de challenge van Just Magnolia (zwart/grijs, wit en rood)



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, mooie kleurencombinatie. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig in deze kleuren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie leuke kaart ,ook mooie kleuren gebruikt
    Bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, this is adorable! Great layout too! Love the way you added the ribbon! Lovely card!
    Thanks for sharing it with us at Just Magnolia for our color challenge!
    PS> I have a blog candy running these days if you're interested:)
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig mooi ingekleurd, een super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy