zondag 18 december 2011

Merry Christmas in Zilver en wit

Dit is het laatste kaartje voor vandaag. Ik was goed op dreef, al zeg ik het zelf. Met dit kaartje wil ik meedoen aan It's a magnolia Challenge. De opdracht was om een kaart in wit/ zilver of wit/goud te maken met een kerstEdwin of Kerst Tilda. Ik heb gekozen voor de wit/zilvere variant met een kerststilda. Tilda is uitgestanst met een cirkelstans van Spellbinders en de Lacestans van Spellbinders waar ik een lintje doorheen heb gekregen. De tekststempel is ook van Magnolia en heb ik bewerkt met embossingpoeder en mijn heattool. De witte bloemen zijn gemaakt met de floral ponsen van Nellie Snellen. Verder heb ik nog wat hotfixsteentjes gebruikt en stickle glitterlijm gebruikt voor het glinsterende effect. Ik vind zilver voor de kerst een prachtige kleur!


2 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig.
    En zilver is schitterend.
    Zeker een kansje wagen.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Dank je wel voor je deelname aan IAMC. groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy