zondag 18 december 2011

Tilda op schaatsen

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Fadengrafik. Ik heb de kaart geborduurd met garen van Joy. De kleuren komen weer terug in de Tilda, die met Copics is gekleurd. Ik heb de kaart "rustig" gehouden om de aandacht niet teveel van het borduurwerk weg te trekken. De strik is weer gemaakt met de Bow Easy en versierd met twee hartjes. Verder heb ik nog wat hotfixmaterialen en glitterlijm stickles gebruikt. Tilda is uitgestanst met een nestabilitie van spellbinders. Ik vind dit toch zo'n schattige stempel!

5 opmerkingen:

  1. Je bent echt goed op dreef Cindy:0) mooie kaartjes en wat een werk dat borduren...erg mooi hoor!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful ard. I real like it. Thanks for joining the fadengrafik-challenge.
    nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Cindy,

    this a sweet Card with Tilda.
    Thanks for the participation on the 4. Fadengrafik-Challenge.

    Greeting BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Cindy,
    what a lovely winter card! Thanks for joining us at Fadengrafik- Challengeblog
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for joining our Challenge!

    Your card is so lovely!!

    Hugs claudia761

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy