zaterdag 7 januari 2012

Babykaart

Ik heb weer eens een babykaartje gemaakt. Het achtergrondpapier is van DCVW. Verder heb ik de vlaggetjes gemaakt met een nestabilitie van Spellbinders. Het onderste sierrandje is van een creatable van Marianne Design. De letters zijn uit de oude doos. Verder nog een eendjesknoopje gebruikt. De magnoliastempel heb ik ingekleurd met copics. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Dutch Magnolia Lovers. De opdracht was: "maak een babykaart met een magnoliastempel ouder dan een jaar". Ik vind de kaart zelf erg leuk geworden. Wat vinden jullie?



3 opmerkingen:

  1. Wat een leukie, heel lief kaartje, mooi gemaakt!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit Cindy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke babykaart !!

    Leuk dat je meedoet bij de challenge van DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy