woensdag 11 januari 2012

Geborduurde kaart met Mattieboeket

Ik ben vandaag vrij van mijn werk omdat de badkamer van mijn moeder wordt gerenoveerd en mijn moeder zelf naar het ziekenhuis moest. Ik heb even op het huis van mijn moeder "gepast" en een kaart geborduurd met een Mattieplaatje. De hoeken heb ik versierd met stickers en daarna uitgeknipt. Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en verder heb ik de kaart nog versierd met hotfixsteentjes. Mijn moeder heeft deze week hetzelfde patroontje gebruikt op een kaart. Haar kaart vindt je hier. Twee keer hetzelfde patroontje en toch zo anders. Dat vind ik zo leuk van het maken van kaarten. Iedereen heeft zijn eigen fantasie en eigen ideeën. Ik vind hem zelf heel mooi geworden. Vindt het leuk als jullie berichtjes achterlaten, vindt het altijd leuk om ze te lezen. 



2 opmerkingen:

  1. Het borduren zit in de familie:0) prachtige kaart Cindy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te vergelijken Cindy maar ook de jouwe is supermooi hoor. Complimenten. Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy