zondag 22 januari 2012

Gefeliciteerd .....

Dit is het laatste kaartje uit de rij. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
* de challenge van Dutch Magnolia Lovers (maak een kaart met kraft, wit en een andere kleur en    gebruik een embossingmal);
* de challenge van Magnolia card challenge (maak een verjaardagskaart);
* de challenge van Wild Orchid Craft (anything goes)


Ik heb o.a. kraftpapier gebruikt voor het labeltje. De tekst heb ik bewerkt met embossingpoeder. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. Verder heb ik nestabilities gebruikt van Spellbinders. Het stempelafdrukje is ingekleurd met copic markers en de tak is gemaakt met een Doohickey van Magnolia. Het witte randje heb ik bewerkt met een embossingmal. Het strikje heb ik weer gemaakt met de bow easy. Ik ga nu weer een kaartje borduren. Het resultaat zien jullie van de week weer. Fijne zondag allemaal!







9 opmerkingen:

  1. wat een lief plaatje is het geworden liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi sweetie this is absolutely stunning :0) thanks for joining us at WOC this time big happy hugs love Pops x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje.
    En de kleuren zijn prachtig.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kaart is dit, de kleur is geweldig!!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geen tijd gehad vandaag maar het is weer een lieverdje groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi vind ik jou kaart, vooral de vrolijke kleuren. leuk dat je meedoet bij Magnolia card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje is dit heel leuk gedaan.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart. bedankt voor het mee doen aan de challenge.
    groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en zoet kaartje, Cindy!
    Mooie kleuren en bloementoef heb je gebruikt. :D
    Bedankt dat je meedoet bij de Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy