zondag 8 januari 2012

Guest designer It's a magnolia challenge

Enige tijd geleden ben ik uitgekozen als gastdesigner bij It's a Magnolia Challenge. Ik vind dit ontzettend leuk! Dit was de eerste keer. De opdracht was om een kaart te maken met een magnoliastempel zonder Designpapier, en dat is toch best lastig. Ik was heel onzeker, omdat ik het toch een hele eer vond en dan wil je toch je uiterste best doen. Al met al ben ik toch zeer tevreden met mijn kaartje. De stempel is uit de nieuwste Magnoliaserie en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. De mal is een nestabilitie van Spellbinders. Het hart is van Nellie Snellen. Ik heb er wat pareltjes op gemaakt met mijn parelpen.

4 opmerkingen:

  1. Heel lief hoor, hartstikke moeilijk zonder designpapier maar je hebt je er geweldig doorheen geslagen. Lijkt me ook hartstikke eng om te doen, haha. Prachtige kaart!!!!
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt prachtig hoor !
    Ik ben ook vaak zo onzeker over mijn kaartjes :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja meisje je hebt echt je best gedaan moeilijk hoor zonder achtergrond papier,maar het is een schatje groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel lief kaartje geworden.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy