zondag 22 januari 2012

Happy Holidays

Ik heb de schade weer een beetje ingehaald. Omdat het gisterenavond te donker was om foto's te maken, doe ik dit nu eventjes. Ik heb mijn eerste kerstkaart voor het nieuwe jaar weer gemaakt. Altijd makkelijk voor de voorraad. Met deze kaart wil ik meedoen met Christmas Challenge with sketches. Ik heb de kaart gemaakt volgende de sketch. Het papier is van My Minds Eye, lost and found. De houten ijssterren zijn van Xenos. Verder heb ik nog mijn parelpen, liquid applique en stickles gebruikt. Het stempelafdrukje van snoesje is ingekleurd met Copic markers. 



3 opmerkingen:

  1. jij ben druk geweest ondanks al je andere werkzaamheden, deze is echt cool super kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, het afdrukje vind ik erg lief. Bedankt voor het meedoen met de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy