zaterdag 21 januari 2012

Kaart voor de mini challenge blog van Jolanda

Ik heb zo'n ontzettend drukke week op mijn werk gehad, dat ik maar weinig tijd heb gehad om kaarten te maken. Ik ga proberen dat vandaag een beetje in te halen. Deze kaart wil ik insturen voor de mini challenge blog van Jolanda. Ik vind het zo'n leuk idee in verband met haar aanstaande bruiloft. Het is ontzettend leuk om te zien hoe iemand naar haar bruiloft toeleeft. Nou Jolanda, het is je van harte gegund! Het hart is uitgestanst met een Nellie Snellen mal. Het plaatje is van Mattie en verder heb ik nog wat hotfixsteentjes, plakpareltjes, mijn parelpen en stickles gebruikt. 



3 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige kaart geworden en heel mooi geborduurd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...je kaart is prachtig en wat een supermooi borduurwerk:0)echt een plaatje!
    veel suc6 en graag tot een volgende challenge!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief hoor, heeeeeeeel lief. Prachtig gemaakt en heel erg romantisch!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy