zondag 1 januari 2012

Kaart geborduurd met roze

Dit is de eerste kaart van het jaar die ik wil insturen voor een wedstrijd. Met deze kaart wil ik meedoen aan de wedstrijd van het Creaine Scrap- en Borduurblog. De opdracht was om een kaart te borduren met roze. Ik heb gebruik gemaakt van diverse kleuren roze garen en groen. Verder heb ik de kaart versierd met roze hotfixsteentjes. Het plaatje is van voorbeeldkaarten. Ik vind dit altijd leuke plaatjes omdat ze zo "echt" zijn. Verder heb ik wat roze stickles gebruikt om het taartje een extra glinsterend effect te geven.

2 opmerkingen:

  1. Een supermooie kaart om het jaar mee te beginnen Cindy!
    Ik wens je ook alle goeds voor 2012:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Cindy!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy