zaterdag 7 januari 2012

Magnoliakaart met craftpapier

Vandaag ben ik lekker aan het knutselen bij mijn moeder. Dat doen we wel vaker en is reuze gezellig. Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge van Magnolia Stamp Lovers. De opdracht was om een kaart te maken met kraftpapier. Ik heb er voor gekozen om een stempelafdrukje in te kleuren op Het kraftpapier. Ik heb zelf geen Derwentpotloden, die heb ik geleend van mijn moeder. Op de achtergrond heb ik een creatable van Marianne Design gebruikt en ook de tak is van Marianne Design. Het labeltje is uitgestanst met een nestabilities van Spellbinders en versierd met een parelpen. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts en de witte boekenmarkt. De randen van het stempelafdrukje heb ik bewerkt met witte inkt. Tot slot heb ik nog een filigraanhoek gebruikt en strikje gemaakt. Wat vinden jullie ervan?



2 opmerkingen:

  1. Helemaal superssssss is ie weer en....ben jij toevallig de dochter van Corrie??????Die was met haar dochter aan het freubelen......heerlijk hè zo samen aan de knutsel.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je weer je best gedaan je kaart is prachtig groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy