dinsdag 31 januari 2012

Mijn allereerste vintagekaart

Ik vind de vintagestijl echt helemaal geweldig, ik heb er alleen nog nooit een kaart van gemaakt, terwijl ik toch wel het één en ander daarvoor in huis heb. Dit is mijn allereerste vintagekaart ooit. Met deze kaart wil ik meedoen aan de wedstrijd van scrap cards challenge. Je moet een kaart maken en kiezen uit drie opgegeven foto's. Ik moet zeggen, ik vond het geweldig om te doen. Het achtergrondpapier is van First Edition "Love Letters". De foto heb ik bewerkt met een figuurschaar. De achtergronddoily is van Marianne Design. De swirls zijn van Joy, de takjes van Marianne Design. De vlinder is van Cheery Lynn Verder heb ik nog wat plaktsteentjes, parelpen en lint gebruikt. De witte roos is zelfgemaakt en de overige bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Ik ben benieuwd naar jullie reacties op mijn eerste vintagekaart ooit!

6 opmerkingen:

  1. Nou nou het is een snoepje van de week hoor,ook dat heb je in je vingertjes kanjer lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geslaagd met vlag en wimpel hoor meid!!!!! Maak er nog maar veel meer want ik ben er gek op, haha. Dat wist je natuurlijk al lang.Maar zonder dollen, supermooi gedaan, heel mooi gecombineerd, heerlijke kaart!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind ze prachtig!
    Zelf ben ik ook nog niet zolang ermee bezig maar ik hou zowiezo van deze prachtige vintagestijl.
    Ik ga je volgen hoor,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje,en een lief vintage plaatje.En je roosjes zijn ook mooi.
    Je kaartje is zeker wel geslaagd.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    Jij nog nooit een vintagekaart gemaakt? Nou dat is er niet aan af te zien hoor:) Ik vind hem prachtig en helemaal vintage. Een dikke pluim;)

    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes,
    Neltine

    Scr@p-Cards Challenge-Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy