donderdag 12 januari 2012

Vintage Magnoliakaart

Ik heb voor het eerst een magnoliakaart in vintagestijl gemaakt. Met de kaart wil ik meedoen aan de Magnoliacardschallenge. De opdracht was om een kaart te maken in vintagestijl. Het achtergrondpapier is van Magnolia. De beigeroosjes zijn zelfgemaakt met de nieuwe floral ponsen van Nellie Snellen, met grote dank aan mijn moeder want die heeft ze gemaakt. De tak is gestanst met een magnolia doohickey.De vlinder is van Cheery Lynn. Verder nog wat kant, lint en stickles gebruikt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

6 opmerkingen:

  1. Cindy wat is dit een schatje geworden,schitterend gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden Cindy! Tilda heb je supermooi ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt hoor, wat is dit leuk in die vintagestijl!!!!!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey cindy wat een leuk kaartje heb je voor onze challenge gemaakt.
    en ik moet zeggen dat je moeder de roosjes schitterend heeft gemaakt.
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    groetjes celine van www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cindy,wat een prachtige kaart,en de kleuren zijn schitterend.
    En prachtige roosjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Cindy, geweldige kleuren. Leuk dat je meedoet bij Magnolia Card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy