zondag 22 januari 2012

Welkom thuis

Hier nog een kaartje. Deze kaart is voor de challenge van Just Magnolia. De opdracht is om een deur of een raam op je kaart te maken en uiteraard  een magnoliastempel. Het was best lastig om wat te verzinnen. Ik ben in mijn doos met magnoliastempels gedoken en ik heb nog een stempel van een huis gevonden. Ik heb het huis gemaskerd met een stempel uit de nieuwste magnoliastempel. Ik heb ook de nieuwe creatables van Marianne Design gebruikt (hek, vogeltje, klimop). Verder heb ik nog halve parels gebruikt en stickles. De roze bloemetjes heb ik zelf gemaakt met de nieuwe ponsen van Nellie Snellen. Ben benieuwd naar jullie reacties. Ik lees ze altijd graag.



1 opmerking:

  1. Zo dit is een mooie kaart veel succes met de challenge groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy