zondag 26 februari 2012

Beterschap

Ik ben lekker op dreef vandaag. Ik heb dit weekend eens geen werk mee naar huis genomen, ik heb een heerlijk relaxweekend. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van een een hoop inspiratie challenge blog. De opdracht is om een beterschapskaart te maken. Ik heb vanochtend bij mijn moeder Dr. Edwin ingekleurd met Derwentpotloden. Ik vind het toch zo leuk dat witte potlood op craftpapier..... Het papier is van My Minds Eye. Verder heb ik nog wondgaas, parelpen en een ornamentje gebruikt. De tekststempel is van Nicole Verkooijen en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Ik hoop dat ik hem nog lang niet hoef te versturen. Ik vind het alleen al een schattig kaartje om naar te kijken! Fijne zondag allemaal.



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk beterschapskaartje, het afdrukje is prachtig ingekleurd! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dit is ook weer een schatje zeg groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi beterschap kaartje hij is prachtig ingekleurd.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, superleuk gedaan zo en prachtig gekleurd.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje, deze stempel had ik nog niet eerder gezien !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige beterschapskaart Cindy! wat een schattige stempel! Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Cindy!
    wat doet de dokter het leuk op het craft papier
    heel mooi gekleurd

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukertje !! Bedankt voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy