zondag 12 februari 2012

Een bloemengroet

Op de valreep heb ik nog een kaart gemaakt voor de challenge van Elke kaart een feestje. Ik loop de hele week al te denken aan wat voor kaart ik ga maken, maar ik had er nog geen tijd voor gehad.  Gisteren ben ik met mijn moeder in onze favoriete hobbywinkel Gunter geweest. Deze winkel is dicht bij mijn huis en dat is heel verleidelijk, ik ben er bijna iedere zaterdag te vinden. Dit is zo'n geweldige winkel, elk hoekje en gaatje is gevuld en ze verkopen bijna alles. Ik heb wat materialen op de kaart gebruikt die ik gisteren heb gekocht, het lint en de embossingpoeder. De opdracht bij elke kaart een feestje was een kaart te maken volgens een sketch. Ik ben helemaal geen "groen"mens maar ik vind het geheel toch wel goed bij elkaar horen. Het papier is van My Minds Eye, ik vind dat helemaal geweldig omdat je de kleuren zo goed kan combineren. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts en het stempelafdrukje is ingekleurd met Copic Markers. Verder heb ik een parelpen en nog wat stickles gebruikt. Fijne zondag nog allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Zo hé die is koel wat heb je dit leuk gedaan je bent en blijft toch wel mijn kanjer hoor dikke kus van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart schitterend,ik hou van groen.
    En een schattig stempeltje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, lekker fris met dat groen. Superleuk!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve en vrolijke kaart, Cindy.
    Ik krijg daardoor al zin in zomer.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy