woensdag 1 februari 2012

Geborduurde jongenskaart

Ik heb gisteren een nieuw blog "ontdekt". Het gaat hier om het blog van Nadia's challenge blog. De opdracht is om een jongenskaart te maken. Ik dacht gisterenavond, geen probleem dat doe ik even. Ik wil hem insturen en zie dat je een stempel moet gebruiken, dus helaas, deze wedstrijd gaat niet door. Ik vind het maken van mannenkaarten / jongenskaarten één van de moeilijkste dingen. Het ontbreekt mij vaak aan inspiratie. Ik heb gebruik gemaakt van een pas uitgebracht snoesjesvel en daarbij heb ik geborduurd. Zie hier het resultaat. Heb ik in ieder geval een jongenskaart voor mijn voorraaddoos. Volgende keer beter opletten dus......

3 opmerkingen:

  1. Zoals Maxima tegen Willem-Alexander zei"het was een beetje dom"dat is het nu ook van jou maar het is wel een leuke jongens kaart hoor groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk hoor, jammer dat hij niet mee kan dingen voor de challenge !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy