dinsdag 21 februari 2012

Gefeliciteerd

Ik heb gisterenavond dit kaartje bij mijn moeder gemaakt. Ik ben sinds enige weken de trotse bezitter van een Copic Beauty Case. Ik kan nu mijn copics overal mee naar toe nemen.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* De Nederlandse Kaartenuitdaging (sketch)
* Nadia's Challenge blog (feest met een stempel)

Ik heb gekozen voor lekkere felle kleuren. Het achtergrondpapier is van My Minds Eye. De vlinder is van cheery lynn en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Verder heb ik nog wat strassbloemetjes en strass steentjes gebruikt. Ik ben wel tevreden over het resultaat. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

15 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje! ik hou wel van deze vrolijke kleuren:0) prachtig ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou lieve schat het is weer een schatje hoor lieve kleurtjes eneen leuk stempeltje liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje! en een mooie stempel en schitterende kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke kaart cindy.
    bedant voor het meedoen bij nadia's challenge

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een leuke kaart!! Lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt! Ik heb ook nog een kaart gemaakt met deze schets, moet m alleen nog plaatsen. Leuk dat je mn volger bent geworden!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart . .en wat heb je de stempel mooi ingekleurd. Leuk dat je mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal te gek.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een schatje van gemaakt hoor, prachtige kleurtjes ook.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, prachtig gekleurd!!!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge....groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverdje! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU en veel succes.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een vrolijk kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy