zondag 26 februari 2012

Mijn eerste boekkaart

Gisteren heb ik weer gezellig de hele dag met mijn moeder geknutseld. Ik heb een boekkaart gemaakt voor de challenge van Hobbyvision. Dit was de eerste keer dat ik zo'n kaart gemaakt, ik vond het best lastig, maar toch ook heel leuk om te doen. Alle begin is moeilijk. Het papier is van First Edition Paper "Spring Drop". De lussen om de buitenkant zijn van Tim Holtz. De Tilda is ingekleurd met Copic Markers en versierd met hotfixsteentjes. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts, de rozetten zijn van Tim Holtz (nieuwe aanwinst van mijn moeder, maar ik kon ze gelijk gebruiken), de tag is gemaakt met een Doohickey van Magnolia, de tekststempels zijn van Marianne Design, de randen zijn geponst met een pons van Martha Stewart. De binnenkant is bewust niet te vol, zodat ik er nog een cadeaubon in kan doen. Ben best tevreden over het resultaat. 


9 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n prachtige boekkaart en deurhanger!!!! Wat zijn jullie weer lekker bezig geweest, je moeder en jij. Complimenten weer hoor meis, top!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben weer gezellig gefreubeld gisteren hé meisje en jou resultaten mogen er weer zijn liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk geworden Cindy, leuk om te maken he

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi Cindy!

    Leuk dat je meedoet met onze eerste HobbyVision Challenge.

    Groetjes, Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste boekkaart is erg mooi geworden Cindy! Super lief en mooi papier! Heerlijke voorjaarskleurtjes. Bedankt voor het meedoen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel erg leuk Cindy
    Leuk dat je meedoet met onze eerste HobbyVision Challenge.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke boekkaart heb je gemaakt cindy. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij Hobbyvision.

    Gr. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, ik vind je boekkaart erg mooi het s inderdaad erg veel werk haal jij de rozet van tim holtz de mallen zijn nogal lang ook door de trouvaille of heb je de lange platen van de cuttle bug of hoe doe jij het? ik heb de trouvaille en dat gaat net groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy