woensdag 22 februari 2012

Happy Tilda

Gisterenavond heb ik weer lekker met mijn moeder zitten knutselen. Die komt altijd dinsdagavond op bezoek. We hebben het reuze gezellig gehad en natuurlijk hebben we weer een kaart gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* The Ribbon Girls (roze, bruin en creme)
* Magnolia-licioushighlites (vintage)

De Tilda is ingekleurd met Copic Markers. Het achtergrondpapier is van First Edition Paper (Love Letters) en My Minds Eye. Het gestanste hart is van Cheery Lynn. Verder heb ik nog wat kant, lint, halve plakparels en stickles gebruikt. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. Ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties.

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk goed gedaan meisje, ik heb het weer fout gedaan eerst de foto toen de tekst, soms denk ik wel eens ik leer het nooit hoe goed jij het mij ook uitleg. Maar jou kaart is weer super de luxe. liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een prachtige kaart Cindy! Je moeder boft maar met zo'n handige dochter haha
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie hier, net als bij je moeder, alweer zo'n geweldig kaartje. Ook bij jou is alles prachtig op elkaar afgestemd, complimenten ook voor jou!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Cindy
    Gezellig hoor zo'n freubelavondje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,
    De kleurencombinatie is erg mooi.
    Het is een mooi kaartje geworden.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is lovely! Thanks for joining us at the Ribbon Girl colour challenge, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy