woensdag 1 februari 2012

Hoera!

Dit is de laatste creatie voor vandaag. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Marianne Design. De challenge bestaat uit het maken van een verjaardagskaart. Ik heb weer gekozen voor een borduurkaart met vrolijke kleuren. Het achtergrondpapier is uit het blok "Summer Fun" van Marianne Design. Het labeltje heb ik zelf gemaakt met mijn afrondpons. De strik heb ik weer gemaakt met de bow Easy, strikken mislukken echt nooit meer! Verder heb ik een van de nieuwe knipvellen van Marianne Design snoesje gebruikt. Ik vind het zelf een vrolijk geheel geworden.....

4 opmerkingen:

  1. Ja ja jij bent goed bezig geweest, deze kaart is een schatje geworden heel erg leuk en mooi geborduurd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een lieverdje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig,en mooi borduurwerkje erop.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy