zondag 5 februari 2012

I love you...

Eindelijk heb ik weer eens tijd om lekker te freubelen. Omdat ik een hele drukke baan heb, moet ik het toch van het weekend hebben. Ik doe doordeweeks ook wel het één en ander aan kaarten, maar ja, ik kom pas 's avonds thuis en dan is het te donker om foto's te maken. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die vlak bij woont. Zij maakt dan de foto's, stuurt ze per e-mail aan mij door en ik zet ze dan tijdens de pauze op mijn werk even op mijn blog.... werkt perfect! Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Nadia Challenge Blog. Ik heb gebruikt gemaakt van een hartstans van Cheery Lynn, een hartstans van Joy. De kleine hartjes om de cirkel zijn gemaakt met de nieuwe fancy dies van Nellie Snellen. Tenslotte heb ik nog wat strass hartjes gebruikt.

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief kaartje, prachtig!!!
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes.
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry even vergeten maar je hebt er zoveel gemaakt deze is ook schattig hoor i love you to

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel lief en mooi kaartje cindy.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo een schatje en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy