zondag 26 februari 2012

Ik ben in de tuin

Ik heb eens wat anders gemaakt dan een kaart, namelijk een deurhanger. De opdracht voor de challenge van Elke Kaart een Feestje was om een deurhanger te maken. Het patroon heb ik van mijn moeder, die het patroon weer heeft gekregen van Tinie. Het scrappapier is van Prima Marketing, de letters zijn van het alfabet "Once Upon a time" van Tim Holtz, de blaadjes zijn van Crealies, verder heb ik jute gebruikt dat ik gekocht heb bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Ik heb nog een charm van een gietertje, wat linten hotfixsteentjes gebruikt. Het hartje heb ik versierd met een parelpen. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. 





5 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    altijd leuk om te zien hoe jullie dezelfde opdracht uitwerken op je eigen manier!
    Deze vind ik ook prachtig! De blauwe letters steken mooi af bij het mooie papier. Tilda past er perfect bij en heb je super mooi ingekleurd!
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke deurhanger gemaakt!! Schattige digi en bijpassende tekst!! Leuk dat jute erbij!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je deurhanger is ook hèèl mooi groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy