zondag 5 februari 2012

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen....

Dit is mijn laatste Valentijnskaart van het jaar. Ik heb er nu een aantal gemaakt en het is nu tijd voor een ander thema. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. De opdracht is om een kaart te maken volgens een bepaalde sketch met als thema Valentijnsdag. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny. De magnolia is ingekleurd met Copic Martkers. Tilda "zit" op een mal van Nellie Snellen. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. De roze rozen heb ik zelfgemaakt met creatables van Marianne Design. Verder heb ik nog wat hartknoopjes, lint pompons en mijn parelpen gebruikt. Toen ik deze kaart aan het maken was, dacht ik dat dit de perfecte kaart voor mijn moeder zou zijn. Zij staat altijd voor mij klaar en helpt mij met alles. Zonder haar zou ik mij geen raad weten. 


14 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden super enne leuk hé met die pompons goed idee hé groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke kaart geworden.
    En mooie roosjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU en veel succes.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik je moeder was dan zou ik stiekum een traantje wegpinken wanneer er zo'n geweldige kaart voor mij was gemaakt hoor. Zo zijn die moeders hè, haha. Schitterende kaart hoor meis, supermooi gedaan! Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, en wat heb je mooi papier gebruikt. Bedankt voor je deelname bij de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een liefje heb je weer gemaakt,succes ermee bij de Ned.Kaartenuitdaging.
    En is het echt de laatste Valentijnkaart?
    lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt,en mooi papier heb je gebruikt. Groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart!
    bedankt voor het meedoen met de wedstrijd.
    Groeten Judith NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart! Leuk dat je gezellig met de wedstrijd van NKU meedoet.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging en veel succes met de wedstrijd!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart! Mooi papier! Leuk dat je meedoet met de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje, mooi volgens de sketch.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje hoor! En de stempel is GOEOEOEOD!!
    Leuk dat je meedoet mer de NKU :)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy