zaterdag 25 februari 2012

Kijken naar het maanlicht

Met deze kaart wil ik meedoen aan de mini challenge blog van Jolanda. En tjonge wat was het deze keer moeilijk..... Jolanda heeft als inspiratie gegeven de maan de sterren en elkaar. Ik heb de hele week nagedacht wat ik nou eens kon maken, en ineens wist ik het. Dit is het resultaat. Het stempelafdrukje is een Digi van Mo Manning, Het papier is van My Minds Eye, de letters zijn ook gestempeld en daarna ook ingekleurd. Verder heb ik nog een lintje en een sterretje gebruikt. De achtergrond met de maan heb ik van internet geplukt en daarna op maat gemaakt en uitgeprint op fotopapier. Ondanks dat het zo'n moeilijk opdracht was om iets te verzinnen, ben ik heel tevreden. Ben benieuwd naar jullie reacties, ik lees ze altijd graag!

7 opmerkingen:

  1. Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat is deze gaaf ja dan is die van mij maar dom jij hebt hem héél mooi gemaakt dat zal Jolanda straks ook wel zeggen het is de mooiste kaart die je ooit gemaakt hebt.Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Hartstikke leuk dat je weer meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...Je hebt jezelf overtroffen en kan je moeder alleen maar gelijk geven:0) Het is een prachtige creatie! Mooi die letters en de maan! De digi past perfect, kortom een schitterend geheel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Mijn eerste reactie was, wat gaaf. Lees ik even later dat je moeder, dat ook al geschreven had. Maar toch, het is gaaf en geestig, super kaart.

    Fijn weekend verder,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gevonden!! De digi en de achtergrond passen perfect bij elkaar!! Toppie!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk opgelost Cindy
    het past allemaal perfect bij elkaar, schitterend

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje! Dat heb je erg leuk gemaakt.
    Die maan zo, echt helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je gewonnen plekje je hebt een hele mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy