dinsdag 28 februari 2012

Lief meisje

Ik heb dit keer een kaart gemaakt met een Digistempel van Sugar Nellie. Ik heb geen idee hoe het meisje heet, maar ik vind haar heel schattig. Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers, Het achtergrondpapier is van Papermania. Verder heb ik nog lint,kant, mijn parelpen en een nestabilitie van Spellbinders gebruikt. De swirl heb ik zelf gemaakt met hotfixsteentjes en mijn hotfixapparaat. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts.

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de navolgende challenges:
* Ge-We Hobby challenge (maak een kaart met bloemen);
* Wild Orchids Crafts (gebruik de kleur Wit en één en andere kleur en natuurlijk de bloemen van Wild Orchid Crafts)

Als je zin hebt, laat een berichtje achter, ik lees ze altijd met veel plezier!


5 opmerkingen:

  1. Lief hoor, heel mooi gedaan. Zo schattig, zoetjes, lekker roze. Prachtig!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja kind wat wil je van mij horen,het is wederom een prachtige kaart mooie kleuren en het is een schatje liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Cindy! en wat een super lief stempeltje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is idd heel schattig en weer zo mooi ingekleurd! het is een heel lief geheel geworden Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart is het geworden!
    Dank je wel voor het meedoen met de Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy