woensdag 15 februari 2012

Sweet teddybear

Vanochtend ben ik met mijn moeder naar Goes geweest, naar het stoffenspektakel in de Zeelandhallen. We maken niet alleen gezellig kaarten samen, maar we maken ook nog veel kleding zelf. Wat dat betreft heeft mijn moeder mij echt alles geleerd op handwerkgebied. Het was supergezellig, het is vanaf Hellevoetsluis ongeveer een uurtje rijden, en de rit naar Zeeland is altijd heel rustgevend. Ik kreeg nog een geweldig leuk bericht ook. Ik heb de laatste challenge van the Dutch Magnolia Chickies gewonnen! 

Omdat ik lekker vrij ben van mijn werk heb ik een kaart gemaakt voor de challenge van Elke Kaart een Feestje. De opdracht is om een kaart te maken met een teddybeer. Ik heb gekozen voor een stempel van Penny Black met een schattige beer erop. Het afdrukje is ingekleurd met Copic markers. De tekststempel is van Nicole Verkooijen en heb ik bewerkt met mijn heattool. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft en het papier is van First Edition Desert Blooms. Verder nog wat lint en halve pareltjes gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties!

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs wat vallen jullie allemaal in de prijzen leuk hoor.En je beren kaart is ook weer een schatje hoor.En we hebben ook weer leuke lapjes stof gekocht,je dag kan niet meer stuk liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart! Die beer is echt super schattig!
    Dank je wel voor het meedoen met onze uitdaging.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gezellig zo samen met je moeder op pad en ook nog dezelfde hobby's delen is helemaal leuk:0
    Je kaart is super schattig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje van een kaart.
    En prachtige bloemetjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Cindy!! Wat een schat van een afdrukje!!
    Ja wij rijden ook graag die kant op, ik heb nog niet van dat stofspektakel gehoord... Ik zal het eens in de gaten houden!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stempel is dit zeg en je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt. Heel mooi!!! Leuk met je moeder op stap, fijn hoor, wat zal ze hebben genoten.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!!! Heel lief!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief en mooi kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig en lief beertje! Erg mooi ingekleurd! Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy