woensdag 29 februari 2012

Tilda in rood / zwart en wit

Op dinsdag ben ik altijd samen met mijn moeder aan het hobbyen. Gisteravond heb ik voor de challenge van Simply Magnolia deze kaart gemaakt. De opdracht was om een kaart te maken met bling en bows. Ik heb de Magnoliastempel tilda met helleborus gebruikt en ingekleurd met mijn copics. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny, de blaadjes zijn van Joy en de bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Verder heb ik mij lekker uitgeleefd met mijn hotfixsteentjes. Ik ben wel tevreden over het resultaat. De kaart is precies geworden zoals ik in mijn gedachten had. Ik zit dit nu in mijn pauze op mijn werk even toe te voegen. Ik ga zo weer aan de arbeid en vanavond ...... lekker weer een kaartje maken. Fijne dag allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Jou kaart is ook weer super leuke kleuren en ga zo door ik geniet van alles wat je maak. Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleurencombi. Ik heb helaas geen copic markers, maar ben er steeds meer over aan het twijfelen hihi.

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, vind het een heel mooie kleur combinatie
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi weer hoor Cindy, een schattig kaartje met hele mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy hij is weer leuk .vind die hotfix steentjes erg leuk .net zo als op de kaart bij je moeder .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart.
    En hoe leuk is dat lekker freubelen met mams.
    En super leuk dat je mijn volger bent geworden!
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Cindy, die hotfixsteentjes zien er een leuk hebbeding uit. Het is ook leuk om eens een zwartharig tildatje te zien :-)

    Fijn dat je meedoet met simply magnolia.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy