zondag 5 februari 2012

Winterse Magnoliakaart

Hier nog een winters kaartje. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny "Snowfall Collection". Het stempelafdrukje is ingekleurd met copic Markers. De achtergrondstans betreft een nieuwe mal van Nellie Snellen. De tak is van cheery lynn. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Verder heb ik nog wat pompons, mijn parelpen en wat strassbloemetjes gebruikt. Verder heb ik het stempelafdrukje bewerkt met distress inkt. De tekst heb ik met witte stickertjes gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* The Dutch Magnolia Chickies (maak een winters kaartje);
* De challenge van Creaine (maak een scrapkaart met een magnoliastempel).
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.



9 opmerkingen:

  1. leuk dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge op mijn blog.
    succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een snoepie van de week hoor we moeten snel weer eens een dag samen freubelen oké
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje! Mooie kleursamenstelling ook.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog. En veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in hele mooie kleuren. Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooi kaart in mooie kleuren en mooi ingekleurd
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje en bedankt voor het
    meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kleurtjes, mooi kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, het papier is prachtig. Bedankt voor meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy