zondag 19 februari 2012

Zuster Tilda op craft

Vanochtend ben ik weer gezellig bij mijn moeder op bezoek geweest. We zijn weer met ons naaiwerk begonnen, maar om nou mijn naaimachine mee te nemen, daar had ik geen zin in. Mijn moeder heeft Derwentpotloden en ik niet. Voor de wedstrijd van alles met en over kleuren met Derwents. heb ik de kaartje gemaakt. De opdracht is om een kaart te maken op craft. Het leuke van Derwents vind ik dat de witte kleur op craft zo goed naar voren komt. Ik heb gekozen voor zuster Tilda. De witte achtergrond heb ik bewerkt met perfect pearls van Tim Holtz. Het andere achtergrondpapier is van My Minds Eye. Verder is de tekststempel van Nicole Verkooijen, die ik heb bewerkt met embossingpoeder en mijn heattool. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. Verder heb ik nog een flesje gebruikt met daarin wat "pillen". Tot slot nog lint en mijn parelpen gebruikt. Ben benieuwd naar jullie reacties! Fijne zondag allemaal.

9 opmerkingen:

  1. hartsikke mooi is die geworden, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die leuk ook met dat pillen flesje echt goed bedacht het had mijn idee kunnen zijn hahaha groetjes corrie vd velde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar aanleiding van je reactie op mijn kaart die voor de Duitse-Challenge borduren met2 kleuren.Heb ik jou blog ook even bekeken, je maakt erg mooie kaarten. Bedankt voor je leuke reactie. Veel plezier met de kaartenhobby.

    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart,grappig dat pillen flesje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,

    Ik vind je kaart heel leuk geworden.
    Leuk gedaan op dat craft papier.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!! Ik vind dat pillenflesje helemaal geweldig!!!!
    Bedankt voor je deelname bij het derwent blog!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Cindy
    prachtig kleurwerk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje hoor, ik heb me er nog niet aan durven wagen, dat kleuren op kraft maar het ziet er heel mooi uit.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy