zondag 11 maart 2012

Chineesje

Ik ben nog niet zo actief hoor. Deze kaart heb ik gisteren bij mijn moeder gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Een Hoop Inspiratie (EHI), Alles mag. Ik heb gekozen voor de stempel van Tilda als Chineesje omdat deze zo goed bij het designpapier past. Het papier is van Bo Bunny Serenity. Het afdrukje is ingekleurd met copic markers. Verder heb ik de dragonfly doohickey van magnolia gebruikt. De achtergrond stans is gemaakt met een creatable van Marianne Design. Het afdrukje is bewerkt met een Spellbinderstans. Tenslotte nog wat lint, parelpen, en hotfixsteentjes gebruikt. Hij is wel anders geworden dan ik in gedachten had, maar ik vind hem toch wel leuk.



5 opmerkingen:

  1. Wat zijn we druk bezig geweest hè gisteren,dit is ook weer een schattige kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind 'm prachtig Cindy:0) wat een mooi papier!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg en zo mooi ingekleurd. Dank je wel dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook prachtig!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook heel mooi. Leuke stempel trouwens, ga ik eens voor kijken, ik vind dat oosterse altijd wel leuk.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy