zondag 25 maart 2012

Chique dame

Vanmiddag heb ik heerlijk in mijn tuintje een kaart zitten  borduren. Morgen roept de arbeid weer, dus ik heb heerlijk van het weer genoten. Deze kaart doet nergens aan mij, maar ik wil hem jullie toch graag laten zien. De kralen zijn van Miyuki, die hier te koop zijn. Het zijn schitterende Japanse glaskralen met een heel mooi effect. Het 3d-plaatje is van Le Suh Anna's Art. Ik ben een groot fan van de vellen van Anna's Art. Ze gebruikt altijd van die schitterende kleuren die je met veel garens kunt combineren. Het garen is van Joy. Verder heb ik de dame met stickles bewerkt voor het feestelijke effect. Ben benieuwd naar jullie reacties. 



6 opmerkingen:

  1. Je hebt hem weer prachtig geborduurd wijfie het is een schitterende kaart maar ik vind hem toch wel erg donker volgende keer maak ik hem wel weer oké liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij hebben vandaag ook volop genoten van het lekkere weer! het was hier 21 graden:0)
    je kaart is prachtig Cindy en wat een knap borduurwerk! het plaatje vind ik heel apart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart, echt helemaal prachtig gemaakt. En wat een mooie kralen heb je gebruikt. Erg mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schitterende kaart geworden. Ik moet toch echt maar weer eens gaan borduren, want het blijft toch vreselijk mooi als je zo'n kaart ziet.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stijlvolle kaart! Prachtig geborduurd!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje weer .en inderdaad wat een mooi 3 d plaatje

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy