zondag 11 maart 2012

Easelkaart

Hierbij nog een kaartje van mij. Deze had ik nog half afgemaakt liggen. Met deze easelkaart wil ik meedoen aan de challenge van de Dutch Magnolia Chickies. Ik had nog nooit een easelkaart gemaakt, maar ik vind het heel leuk om te doen. Het is weer eens iets anders. Ik heb de vorm van de kaart gemaakt met een Go Kreatemal. Het papier is van First Edition paper Up and Away. Het stempelafdrukje is ingekleurd met copic markers. Verder nog een doohickey van Magnolia gebruikt, de bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft, de swirl is Cheery Lynn. Verder nog wat hotfixsteentjes en parelpen gebruikt. Fijne zondag allemaal.



11 opmerkingen:

  1. Ik vind het super dat je je easelkaart toch nog afgemaakt hebt het is dan ook een schatje liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    wat een leuk model easelkaart
    leuke kleurtjes en mooie bloemen erop .
    fijne zondag
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Cindy! Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi en vrolijk kaartje Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige easel hoor Cindy, het is niet moeilijk hè en inderdaad weer eens een ander modelletje. Heel mooi gedaan!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is eer super goed gelukt Cindy. Veel succes met de Challenge.

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige, vrolijke easelkaart. leuk modelletje. Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige fleurige kaart ,mooi model
    bedankt voor je deelname bij DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig, wat een lief kaartje, Daar wordt je toch echt vrolijk van. heel mooi.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. cindy, wat een leuke kaart is dit geworden. De vorige met het chineesje is ook erg mooi!!. Jij bent erg actief met allerlei challenges, leuk hoor. Als ik tijd heb wil ik dat ook wat meer doen. Ik vindt het wel leuk om met wedstrijden mee te doen en zo de kaarten wat te laten zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy