zaterdag 10 maart 2012

Een bloemetje voor jou

Ik heb vandaag mijn hobbydag bij mijn moeder. We zijn gezellig kaarten aan het maken. We hebben net de kaart voor de challenge van Just Magnolia af. De opdracht is om een kaart te maken met overwegend de kleuren blauw en wit. Het papier is van Maja Design. De swirl en de vlinders zijn van Cheery Lynn. De rozen heb ik zelf gemaakt met creatables van Marianne Design. Verder heb ik met ribbon weaving van donkerblauw lint het stempelafdrukje omkleed. Tenslotte nog wat hotfixsteentjes, parelpen, lint en stickles gebruikt. Blauw is mijn favoriete kleur, ik vind hem wel heel leuk geworden. Fijne zaterdag allemaal! 



5 opmerkingen:

  1. Ook jou kaart is weer een plaatje we zitten zo dicht naast elkaar te freubelen en ze zijn toch zo anders. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Ik zag net het kaartje van je moeder staan. Ik haar ook een berichtje gestuurd, ze had ook een heel mooi kaartje, net als dat van jou. Ik ga ook maar eens aan de slag, want dit leek mij ook een leuke uitdaging. Niet te veel dingetjes om je aan te houden, dat vind ik wel fijn.
    Fijn weekend,
    lieve groet,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hier het tweede resultaat van gezellig samen knutselen. Ook jij weer de complimenten hoor meis, heel mooi gedaan! Supermooi kaartje.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super leuk geworden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn goed bezig geweest Cindy.
    Wat een prachtig kaartje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy