dinsdag 20 maart 2012

In blijde verwachting

Met deze kaart was ik al begonnen, maar ik had nog geen tijd om het af te maken. Ik heb het zo ontzettend druk op mijn werk, dat ik echt tijd te kort kom en ook vaak thuis nog even verder ga. Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van Duymelot. De opdracht was om een kaart te maken volgens een sketch met de kleur geel en een andere kleur. Ik heb de opgegeven sketch uitgewerkt en veel geel gebruikt. Ik vind hem zelf wel heel leuk geworden. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft, de blaadjes van Joy en verder nog wat lint en hotfixsteentjes gebruikt. Ben benieuwd naar jullie reacties!



7 opmerkingen:

  1. Over geel gesproken hij is wel heel leuk hoor maar dat weet je toch al !!! bye bye Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje .en geel maar wel heel mooi mooie stans heb je gebruikt achter je stempel .

    succes met de challenge

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig, zo leuk helemaal in het geel.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig. Heerlijk in die frisse gele kleur.
    Groetjes,Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh deze is ook geweldig Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi cindy,
    Leuke kaart heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot, en veel succes!!
    Groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy