woensdag 14 maart 2012

kaart met borduursels

Dinsdagavond is mijn moeder altijd gezellig bij mij op visite en dan zijn we altijd aan het knutselen. Gisterenavond heb ik deze kaart gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Fadengrafik. De opdracht is om een kaart te maken in een aparte vorm, die uiteraard geborduurd moet zijn. Ik heb de vorm van de kaart gemaakt met een Go Kreatemal. Vervolgens heb ik de binnenkant nog een keer uitgestanst en de hoeken geborduurd. Het plaatje is van Nel van Veen. Fijne dag allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Mag ik even opmerken dat ik je kaart weer super vind echt weer een plaatje en ja het was heel gezellig en misschien een beetje laat geworden liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ook weer (net die van je moeder gezien) borduren jullie dat dan op een avond ???

    Hij is in ieder geval weer prachtig
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend, heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ook hier natuurlijk een toppertje. Wat ben je goed bezig geweest met je moeder. Superleuk om te zien. Als ik de kaart van je moeder heb bekeken denk ik altijd...even kijken wat Cindy er van heeft gemaakt, haha. Heerlijk jullie twee!!!!!!!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig,en mooi borduurwerkje.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. An interesting map form.
    Thank you for your participation in the 10th Challenge.

    Greeting BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig, vooral ook met die subtiele lijn van dat glitterlijm. Heel mooi gedaan en een heel leuk borduurpatroontje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello!
    Thank you for your participation in our challenge.
    Your card is gorgeous!

    greetings claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine ganz tolle Karte! Vielen Dank für deine Teilnahme bei der FG- Challenge
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful card and a great shape. Thank you for joining our challenge
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Cindy, en een heel leuk borduur patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is een mooie kaartje. Dank je wel voor het meedoen bij FG Challenge.
    groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy