dinsdag 6 maart 2012

Kerstkaart met meisje

Ik had nog een kaart klaar liggen waarmee ik wil meedoen aan de challenge van Christmas challenges with sketches. Het is een digistempel van Mo Manning en het achtergrondpapier is van Me to You Winterwonderland. Ik heb nu eens een keertje niet gekozen voor de gebruikelijke kerstkleuren, maar ben hier een beetje van afgeweken. Ik heb de stempel ingekleurd met copics. Verder nog een strik gemaakt en de bloemetjes heeft mijn moeder gemaakt met ponsen van Nellie Snellen. De tekststempel is van Magnolia. Ik vind hem zelf heel leuk geworden. Wat vinden jullie ervan?




Voor degene die graag willen weten hoe Ribbon Weaving in zijn werk gaat, staat in het bericht hieronder een link voor de uitleg.



10 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    wat een mooi kaartje, succes met de Challange

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi mooi mooi meer weet ik niet te zeggen liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    wat een leuk kaartje .stempel is mooi ingekleurd .en dit zijn ook leuke kleurtjes voor de kerst .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schattig kaartje.
    En een mooie ingekleurde stempel.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor, zéker zo mooi als met traditionele kerstkleuren. Keigaaf gedaan.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart erg leuke kleuren.
    En het afdrukje super gekleurd.
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi Corrie, het is inderdaad kerst met net een ander tintje. Soms is dat een welkome verandering, vind je ook niet? Net even een ander kleurtje. Hij is echt schitterend. Haha alleen zonde dat je hem weer moet versturen aan het eind van het jaar.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy