woensdag 21 maart 2012

Konijntje

Op dinsdagavond is mijn moeder altijd bij mij. We hebben weer een kaartje gemaakt, dit keer voor de challenge van Elke Kaart een Feestje. De opdracht was om een ronde kaart te maken met stippen. Het papier is van My Minds Eye. Verder heb ik nog wat creatables gebruikt van Marianne Design. Het stempelafdrukje is van Nellie Snellen en heb ik ingekleurd met Copics. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft en Kruidvat. Ik vind het wel weer een vrolijk kaartje geworden. Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier!

15 opmerkingen:

  1. En of het een vrolijke kaart is geworden frisse kleurtjes en een schattig stempeltje Groetjes je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Jij bent ook zo goed bezig. Heel lief kaartje. Met van die mooie roosjes. Heb net ook al bij je moeder zitten spieken en die heeft ook zo'n mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en vrolijk kaartje is het geworden Cindy!! En dit stempeltje is ook echt een schatje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy
    Wat mooi rond stippenkaartje heb je gemaakt .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och wat een schatje Cindy! heel leuk gemaakt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en vrolijk kaartje Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje,met prachtige kleuren en bloemetjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan dit kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig rond kaartje! Heel mooi gedaan!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Ik was mijn kaartje aan het toevoegen op EKEF en zag direct jou vrolijke kaart hij sprong er meteen uit met die vrolijke kleurtjes!
    Succes met de challenge.

    Groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart met stippen en die fiets, mooi gedaan!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk kaartje de kleuren vallen zeker op.
    Daar wordt je vrolijk van.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, leuke stempel en prachtige bloemen rondom.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, Cindy! Je creatie is zeer toepasselijk bij de tijd van het jaar.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd Cindy en wat een vrolijke kleuren, bedankt voor het meedoen bij EKEF deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy