zaterdag 17 maart 2012

Leve het bruidspaar

Vandaag ben ik gezellig met mijn moeder naar onze favoriete hobbywinkel geweest en nu zijn we heerlijk aan het knutselen. Ik heb dit keer een trouwkaart gemaakt voor de challenge van Magnolia Cards Challenge. De opdracht is om een trouwkaart te maken. Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met mijn Copic Markers. Het bruidspaar is uitgestanst en de achtergrondstans is gemaakt met één van de nieuwste mallen van Spellbinders. Het parelsnoer komt van de Xenos. De tak is gestanst met een mal van Cheery Lynn. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Het achtergrondpapier is van Graphic 45. 'De tekststempel tenslotte is van Magnolia. Ben weer benieuwd naar jullie reacties.



10 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    wat een geweldig mooi kaartje, wat heb je het bruidspaar mooi ingekleurd zeg!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bruidspaar en wat heb je een mooie bloemen gebruikt .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en wat een mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf die nieuwe Spellbinders:0) je kaart is ook heel mooi geworden Cindy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaan we nu ook al grapjes maken en dan na zo'n dag sorry hoor is niet leuk.Je kaart is wel heel mooi geworden de bloemen het afdrukje en dan al de rest er bij super!!!!! gr ch

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooi trouwkaartje en is ook weer is wat anders dan zwart en wit.
    ik moet zeggen dat ik de nieuwe spellbinders ook erguhgg gaaf eruit vind zien.. misschien als verjaardagskadootje hahah.
    bedankt voor het meespelen in onze challenge !!.

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een geweldige kaart geworden Cindy, lekker is dat he hobbyshoppen, dan kom je weer thuis met nieuwe inspiratie. Leuk dat je meedoet bij Magnolia card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey Cindy
    wat een leuke kaart heel mooi.
    bedankt voor het mee doen aan de challenge.
    groetjes alice van magnolia card challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wilde dat ik nog zou gaan trouwen, wat een mooi kaartje. Leuk ingekleurd, mooie mal van Spellbinders. Helemaal toppie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy