woensdag 7 maart 2012

Little drummer boy

Gisterenavond is de knutselavond van mijn moeder en mij. We hebben een kaart gemaakt voor de challenge van elke kaart een feestje. De opdracht is om een kaart te maken volgens een bepaalde sketch met iets erop wat met muziek te maken heeft.Ik heb gekozen voor een digistempel van Mo Manning. Ik heb deze ingekleurd met mijn copic markers. Het papier is van My Minds Eye Breeze. Omdat ik bloemetjes niet zo op een jongenskaart vind passen, heb ik plakstenen gebruikt. Net als altijd ben ik weer benieuwd naar jullie reacties!


15 opmerkingen:

  1. Die van jou is ook weer een plaatje en het was gezellig toch? liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor zo samen aan de freubel
    je kaartje is prachtig Cindy en dat stempeltje is ook zo leuk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi ingekleurd hoor!
    leuk kaartje geworden
    echt wel iets voor een jongen
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje geworden.
    En prachtig ingekleurd.Leuke jongenskaart.'Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy

    Je hebt er weer eem leuk kaartje van gemaakt en hij is zo mooi ingekleurd .Een leuk jongens kaartje.

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi en zo mooi en vrolijk ingekleurd.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schittende kaart heel mooi gekleurs hoor.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi naamgenootje!
    Nog bedankt voor je super lieve reactie op mijn blog! Echt leuk!
    Je kaart is weer super, ik heb echt zo'n moeite met jongens/mannen kaarten en deze is echt heel leuk! Ben benieuwd naar je volgende creatie :D Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat een leukerd, wat een prachtige stempel heb je gebruikt. Prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrrrrrrrr, ook jij heel knap aan de opdracht voldaan! Heel mooi.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig!!! Mooi plaatje wat je super hebt ingekleurd!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    Het is weer een heel mooi kaartje. En die stempel is ook een scheetje zeg. Veel succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig mooi kaartje is dit. De digi past geweldig bij het thema.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow prachtige stempel en heel mooi ingekleurd!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy